Sunday, February 12, 2012

My Beloved

Muhamad Aliff Mohamad Khalid...seorg yg telah mengisi kekosongan hatiku ini... seorg yg pandai mengembirakan & menceriakan aku...pelbagai suka-duka dikongsi bersama...dia jd seorg sahabat yg disenangi rmai wpun dia ske mengenakan sahabat2nya...

22 februari, tarikh yg membuka hatiku untuk menerima si dia dlm hidupku..bukanlah senang utkku menerimanya di saat hatiku terluka yg amat dgn kekasih lama...namun berkat kesabaran & keikhlasan hatinya aku menerimanya...

bukan rupa paras yg aku impikan, tp cukuplah aku menerima seseorg yg menerima aku seadanya, sentiasa ada disaat aku memerlukan samada susah mahupun senang...








aku senang & amat selesa dgn perhubungan kami sekarang...wpun jarang ketemu, tp kami kerap berhubung..kepercayaan antara 1 sama lain amat penting...

semoga perhubungan ini berkekalan hingga akhir hayat kami..INSYAALLAH...

WALAUPUN KAMU BUKAN PERTAMA, BIARLAH KAMU YANG TERAKHIR BAGIKU..

No comments:

Post a Comment